Wysyłamy w 24 godziny (w dni robocze)

Darmowa dostawa od 150 zł

Bartek jest absolwentem Uniwersytetu im. Adama Mickiewicza w Poznaniu oraz Politechniki Poznańskiej. Obecnie jako Certyfikowany Trener Kart Grabowskiego zajmuje się organizacją i realizacją warsztatów z Kartami Grabowskiego dla nauczycieli. Od dziecka gra w karty, a od wielu lat niemal wyłącznie w Karty Grabowskiego, które stały się jego pasją, nie tylko narzędziem nauki, ale też sposobem na budowanie zaangażowania i dobrej atmosfery. Prowadzi i koordynuje warsztaty dla nauczycieli, bo wierzy, że dzięki temu dzieci mogą czerpać radość z nauki matematyki i odkrywać jej piękno poprzez zabawę. Uczy, jak łączyć wiedzę z inspirującymi pomysłami i twórczym podejściem, które motywują zarówno nauczycieli, jak i uczniów. Podczas zajęć stawia na otwartość, współpracę i radość, bo to właśnie one sprawiają, że matematyka staje się przygodą, a nie obowiązkiem.


Najnowsze artykuły twórcy

9 praktycznych wskazówek dla rodziców małego matematyka

Bycie rodzicem to już wyzwanie, bycie rodzicem małego matematyka tym bardziej. Poniższe wskazówki są przeznaczone nie tylko dla małych matematyków. Mogą się sprawdzić w różnych sytuacjach w życiu codziennym niezwiązanym z matematyką. Należy również pamiętać o indywidualnym tempie rozwoju, różnych predyspozycjach i zdolnościach dziecka. Wskazówek nie należy traktować jako złotego środka na wszelkie aspekty matematycznego świata. Warto natomiast o nich pamiętać i wykorzystywać, gdy będą ku temu możliwość i okazja.

Matematyka wokół nas

Matematyka w kuchni. Robimy pizzę

Matematyka – królową nauk! Warto zapytać - dlaczego? Odpowiedź jest na wyciągnięcie ręki. Bo matematyka jest wszędzie i spotykamy ją na co dzień. Tak! Nawet w kuchni. Dziś zrobimy pyszną pizzę i będziemy uczyć się i bawić. Ważne, by w trakcie przygotowań i realizacji zabawy zwracać uwagę na wydawanie konkretnych poleceń, tak by dziecko było w pełni zaangażowane w cały proces. Oczywiście polecenia należy dostosować do wieku i umiejętności dziecka. Tak je dobrać, aby nadal była to zabawa i pomoc w kuchni, a nie tylko nauka.